פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

מין זר במנזר

בשבוע שעבר ביקשתם חוויות מהחופשה הזוגית של יוני במנזר בעין כרם. עכשיו הוא חוזר כדי לספר על הנופש הרומנטי עם החברה, הנזירות וישו אחד. סקס הם לא עשו שם

כפי שכתבתי כאן בשבוע שעבר, נסעתי עם אהובתי לחופשה קצרה באחד ממנזרי הכפר עין כרם כדי לחגוג את יום הולדתה. המטרה המוצהרת הייתה אמנם להתפנק ולהירגע באוויר ההרים של ירושלים – על כל הטיולים, הפיקניקים, ושנות הצהריים המשתמעים מכך – אבל למען האמת, נסענו בעיקר פשוט כדי לאהוב אחד את השני באווירה קצת שונה. בערב שלפני החופשה, בקניות המקדימות שערכנו יחד, זרקתי בנונשלנטיות שתי חבילות של קונדומים לעגלת הסופר שלנו. כמו כל גבר, אני מניח, שנדרש להתכונן לסוף שבוע שלם במקום מבודד עם הבחורה הכי יפה בעולם - תיארתי לעצמי שנעשה יחד לא מעט אהבה.

אחרי טיול קצר בירושלים, הגענו בשעת צהריים מאוחרת לעין כרם וצלצלנו בפעמון בשערי המנזר. המקום עצמו היה ישן ונטוש וקסום, מלא בפינות חמד נסתרות ובצמחיה מטופחת, ושרר בו שקט מוחלט שהופרע רק על ידי צלצולים אקראיים של פעמון כנסייה ישן. אם כל זה לא מספיק, מהאגף שהוקדש לאורחים הייתה תצפית אידיאלית על הואדי הירוק ורחב הידיים, ועל המנזרים האחרים בסביבה. אבל אנחנו, אחרי טיול נעים בסמטאות של שכונת נחלאות, שכללה מנת חומוס ירושלמית מפנקת ומסיבת רחוב ספונטנית וקיצית, לא היינו צריכים הרבה יותר ממיטה כדי להיות מאושרים.

כשפתחנו את דלת החדר וגילינו שהוא מכיל שלוש מיטות יחיד, הניצבות בפינות מרוחקות. כשקירבנו אותן אחת אל השנייה, כדי ליצור מיטה זוגית אחת משתיהן, שמענו חריקה מוזרה מכיוון הסורגים של החלונות. "זה בטח ישו, מנסה לסמן לנו להחזיר את המיטות", חשבתי בבדיחות הדעת. אבל כשהתחלנו להתנשק ולהתגפף, שמענו נביחות חזקות של כלב ממש מתחת לחלון. כשראיתי את אישוניה של אהובתי מתרחבים בדאגה שאלתי אותה אם היא מפחדת מהכלב, אבל היא אמרה שלא והצביעה על הקיר שמעל המיטה. רק אז שמתי לב לפוסטרים שהיו תלויים על קירות החדר, והציגו כמרים ונזירות מתפללים בתנוחות תפילה שונות. קמתי כדי להפוך את התמונות וחזרתי למיטה, אבל חריקות החלון ונביחות הכלב התחזקו ושיגעו אותנו לגמרי. בעצה אחת, הסכמנו שעדיף לנסות את המקלחת. נכנסתי ראשון, סובבתי את הברז וזכיתי למטח כואב של מים קרים כקרח.

גם אחרי שנתנו למים לזרום משהו כמו רבע שעה, הם נשארו קפואים ודיכאו כל מחשבה על אמבטיה משותפת. אז החלטנו לדחות קצת את האהבה ועשינו מקלחות נפרדות, קצרות, ויצאנו לטייל בעין כרם ולאכול ארוחת ערב. כשחזרנו לחדר, חברה שלי אמרה שקר לה וכואב לה הגרון, והצעתי להכין לה תה. כשחזרתי, מצאתי אותה רועדת מקור וכיסיתי אותה בשלוש שמיכות. מהר מאוד הבנתי שנצטרך לוותר על התכניות שלנו לערב, ונתתי לה נשיקת לילה טוב. את הלילה העברתי לבדי עם בקבוק היין שלנו ושתי חוברות קומיקס בזמן שהיא ישנה משהו כמו 16 שעות.

כשהתעוררנו למחרת, מאוחר בצהריים, גילינו שיש לנו רק עשרים דקות לסדר מחדש את החדר ולהחזיר את המפתח לנזירה. ובכל זאת, שמחנו על היום החדש והשמשי, כך שחשבנו להישאר להתפנק קצת מתחת לשמיכה. אבל אז, משום מקום, התחילו לצלצל פעמוני המנזר בקול גדול, ולא השאירו לנו ברירה אלא לקום מהמיטה. בהמשך היום טיילנו בעין כרם ובירושלים, ובילינו שעות נפלאות באחד ממעיינות האזור. בסך הכל, זה היה סוף שבוע נפלא, מלא בטיולים קסומים וגדוש בחוויות, במהלכו לא עשינו אהבה אפילו פעם אחת. אני, תאמינו לי שאני חף מאמונות תפלות, ובאמת יכול להיות שמדובר בצירוף מקרים הזוי במיוחד – אבל משהו אומר לי שלאב, לבן או לרוח הקודש הייתה איזו יד בדבר.

איור יוני בן חורין ישו (יוני בן חורין)