פרויקט הדייטים המביכים: "הסכמתי לצאת עם נהג המונית שלי"

דייט עם עצבנית, דייט עם נהג מונית ודייט עם תתרן. קבלו את פרויקט הדייטים הסופר מביכים

חדשות מתפרצות לפני כולם הורידו עכשיו הורידו עכשיו להורדת האפליקציה מ-Google Play להורדת אפליקציה מ-AppStore

ספק : ShutterStock

למדור האחרון של פרויקט הדייטים המביכים: "בבוקר היא נראתה כמו טרול"

דייט 453 (ותודה לגולש ט')

הכרתי מישהי בטינדר, ואחרי כמה שיחות שם עברנו לטלפון ואז קבענו לצאת. אספתי אותה עם האוטו שלי, ובמשך כל זמן הנסיעה השיחה זרמה מאוד והיה כיף. כשהגענו לפאב עשינו סיבוב כדי למצוא מקום מתאים, ובמקרה פגשתי שם ידידה טובה שלי שישבה עם חברה שלה, שהכירה במקרה גם את הדייט שלי.

אני והדייט ישבנו על הבר, הזמנו בירות, דיברנו והכל היה מושלם, ואחרי בערך חצי שעה שישבנו ניגשה אלינו החברה שלה שפגשנו קודם והן התחילו לדבר על חוויות מפעם ודברים שלא קשורים אליי. הרגשתי קצת לא קשור, אז אמרתי לדייט שלי שבזמן שהן מדברות, אני אלך לדבר קצת עם הידידה שפגשתי קודם לכן. הלכתי לדבר איתה חמש דקות, וכשחזרתי פתאום הדייט המושלם הפך לדייט מהגיהנום. הבחורה (הדייט שלי) התחילה לעשות סצינה בכל הפאב, צעקה עליי איך אני מעז לנטוש אותה ככה ושהיא רוצה שאני אחזיר אותה הביתה מיד. התגובה הראשונית שלי הייתה לחייך ולצחוק כי אמרתי לעצמי שהיא סתם בטח צוחקת ועושה קטע של קנאית, הרי התגובה שלה ממש לא פרופורציונלית למה שקרה, אבל כשהיא המשיכה, הסברתי לה שהרגשתי קצת משועמם כשהן דיברנו והחלטתי לתת להן פרטיות וללכת לדבר עם הידידה שלי בזמן הזה. באותו רגע היא פשוט נכנסה לאטרף פסיכוטי והמשיכה להגיד שנטשתי אותה לטובת בחורה אחרת ושהיא רוצה הביתה. בשלב הזה התייאשתי ופשוט החזרתי אותה בלי להוציא מילה במשך כל הנסיעה.

כמה ימים לאחר מכן, התברר לי שידידה טובה שלי מכירה אותה עוד מימי בית הספר, ושגם שם היו לה התפרצויות זעם על דברים שטותיים.

אילוסטרציה (ShutterStock)

דייט 454 (ותודה לגולשת י')

במהלך מערכת יחסים שהייתי בה, עשיתי המון נסיעות לעיר אחרת בה גר אז חבר שלי. באחת הפעמים עליתי על מונית, וביני לבין הנהג התפתחה שיחה מהנה שבסופה לקחתי ממנו את כרטיס הביקור שלו לפעם הבאה שאצטרך. מכיוון שהייתי נוסעת לאותו אזור פעמים רבות, הוא הפך לנהג הקבוע שלי והתפתח בינינו שיח טוב, ומדי פעם הוא היה מתחיל איתי ואני הייתי מסרבת בחינניות.

אחרי שנתיים אני והחבר נפרדנו והפסקתי לנסוע במונית עם הנהג הקבוע, אבל מדי פעם הוא היה שולח לי סמסים אם בא לי להיפגש, ותמיד אמרתי לו שיוותר וזה לא ילך. אחרי שהוא לא ויתר נשברתי, ואמרתי לעצמי שניפגש רק כדי להוכיח לו שזה לא זה.

הוא אסף אותי עם המונית, ורק אחרי שעה וחצי של נסיעות הלכנו לשבת יחד באיזה בית קפה. השיחה זרמה סבבה, אבל יש הבדל מטורף בין שיחה של 15 דקות בזמן נסיעה עם הראש באייפון, לבין דייט עם 100% קשר עין, מה גם שהוא לא הפסיק לדבר על המונית וכמה קשה המצב של הנהגים היום.

כשחזרנו למונית הוא שאל אם בא לי לראות סרט אצלו בדירה. אמרתי לו שלא מתאים לי, וביקשתי שיחזיר אותי הביתה. הוא הסכים, אבל אמר שיש לו עוד כמה נסיעות לעשות, ואז הוא יחזיר אותי. בקיצור, יצא שכמעט כל הלילה הסתובבתי איתו במונית, בדייט הכי גרוע שהיה לי כל החיים. בסוף המצאתי סיפור שאני צריכה לחזור הביתה דחוף, וגם אז הוא עשה את הדרך הכי ארוכה, האט לפני כל רמזור כדי שיתחלף לאדום וניסה לגרום לי בכוח להישאר במונית. מאז החלפתי טלפון.

תיירת מזמינה מונית בחו"ל (ShutterStock)

דייט 454 (ותודה לגולשת שולמית)

הכרתי מישהו בפייסבוק, ובגלל שהכרתי אותו דרך חברים משותפים לא היה אכפת לי להיפגש איתו יחסית מהר, וקבענו שנלך לשתות יחד בירה.
הוא אסף אותי מהבית, ובזמן שאני השקעתי והתבשמתי לכבודו, האוטו שלו הריח כמו אוטו זבל. בהמשך הערב הסתבר לי שהוא תתרן, וזה בערך הסביר את העניין.
ישבנו בפאב והיה ממש כיף, ואחרי שסיימנו שם הוא הציע שנלך אליו הביתה, והסכמתי.
כשהגענו אליו הוא שאל אותי אם בא לי ללבוש משהו קצת יותר נוח, ואמרתי שכן. חשבתי שהוא יביא לי איזה בוקסר וטישרט שלו, אבל הוא הגיע עם בגדים של בחורה, ואמר שזה של שותפה שלו. אמרתי לו שלא נעים לו ללבוש בגדים של מישהי שאני לא מכירה, והוא אמר שזה בסדר,שהוא הוציא את הבגדים מסל הכביסה שלה ושבכל מקרה היא התכוונה לכבס אותם בקרוב.

כמובן שלא לבשתי את הבגדים, והוא גם לא הסכים לתת לי משהו משלו בטענה שהוא עושה כביסה רק פעם בשבוע, ושבדיוק אתמול הוא עשה כביסה, ואין סיכוי שאני אלכלך לו בגדים נקיים. באותו רגע אמרתי שאני לא מרגישה טוב ושאני חייבת לזוז. הלכתי, ומאז לא דיברנו.

גם לכם יש דייט מביך? ספרו לנו עליו

שלחו בלחיצה כאן, או לכתובת zonesupport@walla.net.il וציינו בכותרת "הדייט המביך שלי".