פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      ערים?

      מתים מעייפות מרוב לימודים לבגרויות? ה-ZONE מנסה להשאיר אתכם ערניים, עם כמה שיטות מועילות להזניק את האדרנלין. אז יאללה, פתחו מחברת

      תקופת המבחנים בעיצומה, והאנדרנלין שלכם בשחקים. השעון המעורר מצלצל ואתם עדיין מתים מעייפות, היום עמוס ומלא חומר משעמם. מנסים להתמודד עם השיעורים ולתפוס קצת תנומה בין המשפטים של המורה ובין השאלות, ומקווים שהיום תצליחו ללכת לישון לפני אחת בלילה. איך בכל זאת להישאר ערניים, כדי ללמוד? הנה כמה דברים שיעזרו לכם להשאיר את העיניים פקוחות.

      הקלאסי: קפה

      הקפה הוא מספר אחת ברשימת המעוררים הפופולריים, ובצדק. רק אל תתחילו להתפרע על שש כוסות נס, כי זה גם שעות בשירותים, גם המון סוכרים, וגם ממש לא בריא.

      תופעות לוואי: התמכרות. גם אם תתחילו לשתות קפה שחור שאתם שונאים.
      מומלץ בתחום: קפה שחור.

      אילוסטרציה (ShutterStock)

      היצירתי: משחת שיניים, קרם לחות וסבון

      בזמן למידה שמצריכה המון קריאה בנושא משעמם, יהיה לכם קשה להשאיר את עצמך ערני ומופקס ליותר משעתיים. אז לכו תתרעננו. אבל לא לדקה, להמון זמן: לשעות של סבל לעור הפנים, שלא יאפשרו לכם להירדם. קחו סבון, שטפו איתו את הפנים, מרחו עליהם משחת שיניים (לא באזור העיניים), שטפו פעם נוספת, ושימו לכם מאוורר מול הפרצוף. עוד תגלו שלא שקרו כשאמרו שמשחת השיניים עובדת 12 שעות.

      תופעות לוואי: תחושת "רעננות" יתר.
      מומלץ בתחום: כל משחת שיניים תתאים.

      אילוסטרציה (ShutterStock)

      הלא-בריא: משקאות אנרגיה

      יש בהם המון קלוריות, במצטבר הם יכולים להיות יקרים, הם לא ממש טעימים, וברגע שיישפכו תצטרכו לנקות באקונומיקה. אבל כל מה שתצטרכו כדי לסיים את החומר בהיסטוריה הוא כמה לילות של חיסול פחיות כאלה. ולא ברצף בבקשה, אנחנו מעדיפים אתכם חיים.

      תופעות לוואי: ממש לא בריא, מלא סוכר.
      מומלץ בתחום: ה-cranergy החד של קוקה קולה. הם טוענים שהוא בריא, והוא טעים.

      אילוסטרציה (ShutterStock)

      החינוכי: לימוד בקבוצה

      "אני דן ואני משתעמם מלימוד היסטוריה".
      - "אוהבים אותך דן!"

      לימוד ביחד עם חברים בעלי טעם דומה לשלכם, יעזור לך ולהם לנהל את הלימוד בלי להירדם עם ספר על הראש. במקרה שכן, תוכלו לקבל סטירה מהחננה שבחבורה.

      תופעות לוואי: מעבר לפייסבוק.
      מומלץ בתחום: חברים עם אחריות מינימלית.

      אילוסטרציה (ShutterStock)

      הטעים: שוקו, מוקה או קפוצ'ינו קנויים

      הם טעימים, הם מעוררים, ואפשר לקפוץ לקנות אותם גם באמצע הלילה מה-am:pm או ה-yellow הקרוב. אבל מה, הם קצרי טווח, והם יקרים.

      תופעות לוואי: בלילה אחד אפשר לחסל בקבוק וחצי, מניסיון, ושירותים.
      מומלץ בתחום: 2 שקיות מוקה, אבל רק בעייפות קלה מאוד.

      אילוסטרציה (ShutterStock)

      המתיש: ספורט ותנועות מעוררות

      ספורט אמנם לא מעורר להרבה זמן, ובכלל לא משפיע על השינה, אבל מעורר לכחצי שעה. למידה בישיבה, הזזת רגליים והזזת ראש למניעת עייפות תעזור, השאלה כמה כוח יש לכם לזה.

      תופעות לוואי: ספורט! למה!
      מומלץ בתחום: רכינה וחזרה קצרה. כמו תפילה.

      אילוסטרציה (ShutterStock)

      הכיפי: מוזיקה או סרטי אקשן

      שימו פול ווליום, היכנסו לאינטרנט וחפשו קצת מטאל, סצנות ירי שמכניסות אדרנלין או שמעו מוזיקה שאתם אוהבים וממש לא תוכלו להירדם לידה.

      תופעות לוואי: התמכרות והפסקת הלימוד.
      מומלץ בחום: סגנון שאתם אוהבים, וגם מעורר.

      אילוסטרציה (ShutterStock)

      המשמין: שוקולד וחטיפי אנרגיה

      קחו חפיסה שלמה, חלקו אותה להמון זוגות של קוביות, ואיכלו שתי קוביות כל 20 דקות, פלוס שתיית מים. במקרה של חטיפי אנרגיה, פרקו אותם לרבעים. זה טוב בזמן מבחן, וטוב בזמן למידה של ארבע שעות. גם בשינון חומר, וגם בפתרון תשובות. זה לא רק מעורר, אלא גם מכניס לריכוז.

      תופעות לוואי: קלוריות.
      מומלץ בחום: לטבול בחלב חם.

      אילוסטרציה (ShutterStock)

      ומה השיטה שלכם להישאר ערים?